Mint az üzleti élet többi felelős szereplője, a Caseking Hungary Kft. is fokozott figyelemmel követi a COVID-19 vírus terjedésével kapcsolatos információkat. A Kormány által meghirdetett Vészhelyzeti állapotra való tekintettel számos változtatást vezettünk be, hogy ügyfeleink és munkatársaink védelme mellett, mi is maximálisan a vírus megállítását és visszaszorítását segítsük.
2020. március 17-től az alábbiakban részletezett működési irányelvek szerint, de változatlan elkötelezettséggel állunk ügyfeleink szolgálatában:
Személyes Ügyintézés, Megrendelések
- személyes ügyintézésre nincs mód, megrendeléseiket kérjük webáruházunkon keresztül vagy telefonon intézzék
- kérdés vagy probléma esetén kérjük keressék Értékesítő munkatársainkat munkaidőben telefonon vagy emailen.
Telefon: 06 1 288-1000, email: sales@caseking.hu
Szerviz: 06 1 270 9393, email: service@caseking.hu
Pénzügy: 06 1 270 9398, email: penzugy@caseking.hu
Értékesítőink elérhetőségei:
Haskó Attila telefon: 06 20 931 6954, email: hasko.attila@caseking.hu
Maglics Éva telefon: 06 20 982 3667, email maglics.eva@caseking.hu
Schachay Krisztina telefon: 06 70 383 1240, email schachay.krisztina@caseking.hu
Személyes Áruátvétel, Fizetési feltételek
- Személyes átvételre korlátozottan, de a továbbiakban is van lehetőség. A megrendelés átvételére telephelyünkön hátul, az árukiadón keresztül van mód. A személyes kapcsolat minimalizálása mellett, az átadás áruszállító kocsikkal történik, melyeket folyamatosan fertőtlenítünk.
- Pénztári, készpénzes fizetési lehetőséget - határozatlan ideig - nem áll módunkban biztosítani, kérjük a megrendelések számláit azonnali átutalással szíveskedjenek rendezni.
A személyes átvétel esetén, minden esetben előzetesen egyeztetett időpontra készítjük össze a csomagokat. Az átvételi időpontokat Értékesítő kollégáinkkal tudják egyeztetni.
FIGYELEM! 2020. május 19-től személyes átvételre előzetes egyeztetés után már 17:00 óráig van lehetőség.
Árukiszállítások
- A megrendeléseink kiszállítása saját futárunkkal, illetve szállítmányozó vállalat közreműködése mellett, változatlan feltételek mellett működik (lsd. ÁSZF).
Garanciális Ügyek, Áruvisszaküldés
- A Garanciális ügyintézés, áru visszaküldési igény esetén kérjük, hogy a weboldalunkon található Garanciális Igény Bejelentő dokumentumot szíveskedjenek kitölteni és kollégáinknak további intézkedés céljából megküldeni (lsd. ÁSZF).
- Folyamatban lévő garanciális ügyek esetén, kérjük a korábban megbeszéltek szerint, az illetékes kollégával egyeztetve járjon el.
Szervizünk működésének rendhagyó menete a következő:
A szerviz fogadó helységébe Partnereink, Ügyfeleink számára TILOS a belépés.
Kérjük, hogy a cserére, szerviz vizsgálatra hozott termékeket, a külső térben elhelyezett asztalon helyezzék el, szervizes kollégáinkkal előzetesen egyeztetett időpontban.
Az asztalon elhelyezett termékeket, kollégáink kizárólag akkor veszik át, amikor Önök, már nem tartózkodnak a helységben. Egy időben, egy légtérben, az átadó és az átvevő személyzet egyetlen tagja sem tartózkodhat.
Jelen eljárási rend a behozott és a kiadott termékekre egyaránt vonatkozik.
***
Köszönjük együttműködésüket és megértésüket ezen rendkívüli időszakban. Célunk továbbra is Partnereink maximális kiszolgálása és elégedettsége az aktuális körülmények és alkalmazandó szabályok betartása mellett. Természetesen amennyiben a fenti rendelkezéseken túl további intézkedések bevezetése szükséges vagy amennyiben enyhülhetnek a szigorítások, mi is tájékoztatunk a módosított működési irányelveinkről.
Kitartást és jó egészséget kívánunk minden Ügyfelünknek!