ÁSZF

A Caseking Hungary Kft. Működési Irányelvei a 
Koronavírus okozta Vészhelyzeti Időszakra

 

 

Mint az üzleti élet többi felelős szereplője, a Caseking Hungary Kft. is fokozott figyelemmel követi a COVID-19 vírus terjedésével kapcsolatos információkat. A Kormány által meghirdetett Vészhelyzeti állapotra való tekintettel számos változtatást vezettünk be, hogy ügyfeleink és munkatársaink védelme mellett, mi is maximálisan a vírus megállítását és visszaszorítását segítsük.

2020. március 17-től az alábbiakban részletezett működési irányelvek szerint, de változatlan elkötelezettséggel állunk ügyfeleink szolgálatában:

Személyes Ügyintézés, Megrendelések

  • személyes ügyintézésre nincs mód, megrendeléseiket kérjük webáruházunkon keresztül vagy telefonon intézzék
  • kérdés vagy probléma esetén kérjük keressék Értékesítő munkatársainkat munkaidőben telefonon vagy emailen.
Központi elérhetőségeink:
Telefon: 06 1 288-1000, email: sales@caseking.hu
Szervíz: 06 1 270 9393, email: service@caseking.hu
Pénzügy: 06 1 270 9398, email: penzugy@caseking.hu

Értékesítőink elérhetőségei:
Haskó Attila telefon: 06 20 931 6954, email: hasko.attila@caseking.hu
Maglics Éva telefon: 06 20 982 3667, email maglics.eva@caseking.hu
Schachay Krisztina telefon: 06 70 383 1240, email schachay.krisztina@caseking.hu


Személyes Áruátvétel, Fizetési feltételek

  • Személyes átvételre korlátozottan, de a továbbiakban is van lehetőség. A megrendelés átvételére telephelyünkön hátul, az árukiadón keresztül van mód. A személyes kapcsolat minimalizálása mellett, az átadás áruszállító kocsikkal történik, melyeket folyamatosan fertőtlenítünk. 
  • Pénztári, készpénzes fizetési lehetőséget - határozatlan ideig - nem áll módunkban biztosítani, kérjük a megrendelések számláit azonnali átutalással szíveskedjenek rendezni.
  • A személyes átvételre esetén, minden esetben előzetesen egyeztetett időpontra készítjük össze a csomagokat. Az átvételi időpontokat Értékesítő kollégáinkkal tudják egyeztetni. 
  • Az aktuális korlátozások figyelembevételével a személyes átvételre időpont egyeztetés mellett is KIZÁRÓLAG hétköznapokon legkésőbb délután három óráig van mód.

Árukiszállítások

  • A megrendeléseink kiszállítása saját futár szolgálatunkkal, illetve szállítmányozó vállalat közreműködése mellett, változatlan feltételek mellett működik (lsd. lejjebb Általános Feltételek).

Garanciális Ügyek, Áruvisszaküldés

  • A Garanciális ügyintézés, áru visszaküldési igény esetén kérjük, hogy a weboldalunkon található Garanciális Igény Bejelentő dokumentumot szíveskedjenek kitölteni és kollégáinknak további intézkedés céljából megküldeni.
  • Folyamatban lévő garanciális ügyek esetén, kérjük a korábban megbeszéltek szerint, az illetékes kollégával egyeztetve járjon el.



Köszönjük együttműködésüket és megértésüket ezen rendkívüli időszakban. Célunk továbbra is Partnereink maximális kiszolgálása és elégedettsége az aktuális körülmények és alkalmazandó szabályok betartása mellett. Természetesen amennyiben a fenti rendelkezéseken túl további intézkedések bevezetése szükséges vagy amennyiben enyhülhetnek a szigorítások, mi is tájékoztatunk a módosított működési irányelveinkről.

Kitartást és jó egészséget kívánunk minden Ügyfelünknek!  

 

Tovább az általános feltételekre:

 

Vásárlási Információk

A Caseking Hungary Kft. kizárólag viszonteladókat szolgál ki. Viszonteladónak tekintjük azokat a természetes és jogi személyeket, valamint jogi személyiséggel nem rendelkező szervezeteket, melyek magyarországi vagy külföldi székhellyel rendelkeznek és a nálunk vásárolt termékeket értékesítés céljából vásárolják.

Leendő vevőink regisztrációt követően kerülnek fel ügyféllistánkra. Cégünk tagdíj, kezelési költség vagy első rendelés alkalmával előírt minimális rendelési összeget nem tesz kötelezővé.

Demi-gros tevékenységet cégünk nem végez, az érdeklődő végfelhasználókat a hozzájuk legközelebb eső és a keresett termékek kategóriájának leginkább megfelelő partnerünkhöz irányítjuk.

A webáruházunkban megrendelt termékeket abban az esetben is tudjuk biztosítani, amennyiben az nincs raktáron, ebben az esetben a megrendelt tétel előfoglalt státuszba kerül.

A weboldalon szereplő árak, képek és információk csupán tájékoztató jellegűek és nem minősülnek konkrét ajánlattételnek! A megrendelés kizárólag a Caseking Hungary Kft. ügyintézőjének visszajelzése után tekinthető visszaigazoltnak! Az esetleges elírásokért felelősséget nem vállalunk!

A kiszállítást saját futárunkkal vagy erre szakosodott szállítmányozó vállalattal végezzük, melynek díjairól az alábbi táblázatban tájékozódhat. Nagytérfogatú áru esetén a díjazás eltérhet az előre meghatározottaktól, ezért ebben az esteben kérjük egyeztessen kereskedőjével. 

A kiszállítás alapesetben hétköznap, munkaidőben történik (8:30-17:00 óráig), ezt megelőzően telefonos egyeztetés javasolt.

Kiszállítás módja

Budapest területén

Magyarország területén

Nemzetközi

Futár

(maximum 30 kg vagy maximum 3 doboz csomag vagy maximum 0,5 m3)

 

1000Ft,

50 000 Forintot meghaladó vásárlás esetén ingyenes

1500Ft,

80 000 Forintot meghaladó vásárlás esetén ingyenes

 

A fentieket meghaladó súly, csomagszám vagy térfogat esetén

Kérjük egyeztessen kereskedőjével

Kérjük egyeztessen kereskedőjével

 

Nemzetközi közúti szállítmányozás

 

 

Kérjük egyeztessen kereskedőjével

Amennyiben további kérdés vagy kérés merülne fel egy megrendeléssel kapcsolatosan, úgy munkatársaink készséggel állnak rendelkezésükre.

 

Garanciális Igénybejelnetés esetén kérjük használja a következő dokumentumot:

Garanciális igény bejelentő

 

On-line adatvédelmi nyilatkozat

A Caseking Hungary Kft. elkötelezett az ügyfelek bizalmas és személyes információinak tiszteletben tartása és megőrzése iránt. Kereskedelmi portálunk oldalainak jelentős része bármikor megtekinthető anélkül, hogy a látogató felfedné kilétét, vagy bármilyen személyes információt szolgáltatna magáról.

Azonban a portálunk meghatározott részeihez való hozzáférés, az egyes személyes információk testre szabása, illetve a látogatók pontosabb kiszolgálása érdekében regisztrációhoz kötött. Az oldalunkon lévő felhasználói szokásokat, mint adatot statisztikai kimutatások készítése céljából felhasználhatjuk.

Önt a regisztráció során arra kérjük, hogy olyan információkat adjon meg részünkre, melyek személyes adatoknak minősülnek. A Caseking Hungary Kft. nem adja el, nem adja bérbe és nem osztja meg az ügyfeleire vonatkozó információkat harmadik fél. Cégünk ez esetben, mint adatkezelő, a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LIII. törvény előírásait maradéktalanul betartva fogja az Ön adatait kezelni és nyilvántartani.

A regisztráció során tudomásunkra jutott személyes adatait semmilyen körülmények között nem tesszük - az Ön kifejezett jóváhagyó hozzájárulása nélkül - más számára hozzáférhetővé, kivéve a jogszabályi kötelezés, illetve a hatósági eljárás eseteit.

A Caseking Hungary Kft. az ügyfeleitől származó és az interneten közzétett információk valódiságáért nem tud teljes körű felelősséget vállalni.

Kereskedelmi folyamat

1. Regisztráció:

Webáruházunkban csak regisztrált felhasználók vásárolhatnak. A regisztráció során ki kell tölteni egy űrlapot. Ezt követően munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot és egyezteti, rögzíti a bekért adatokat. Meglévő ügyfélnél a vezető vagy ügyvezető az admin, aki jogosult ügyintézőket adni a regisztrált céghez.

Regisztrációt követően lesznek elérhetőek áraink és a vásárlási funkciók. Módosítani az adatokat úgy lehetséges, hogy a változtatni kívánt adatot közlik munkatársunkkal.

2. Belépés:

A regisztrációt követően a kapott felhasználónév és jelszó használatával tud belépni.

3. Jelszó emlékeztető:

Ha elfelejtette jelszavát, a regisztráció során megadott e-mail cím segítségével állíthat be újat.

4. Javasolt használat adatbiztonság szempontjából:

Bejelentkezési adatainak biztonsága érdekében vásárlás befejezésekor használja a "Kijelentkezés” gombot!

5. Termékek:

A termékeket kategóriákba sorolva tekintheti meg a megfelelő termékcsoportra kattintva. A megjelenített árak nem tartalmazzák az ÁFA-t. A rendelni kívánt mennyiséget a termék megnevezése mellett található mezőben módosíthatja az erre szolgáló fel-le nyilak segítségével vagy akár konkrét számot is beírhat. A kosár ikonra kattintva adott típusú és mennyiségű termék az Ön kosarába kerül, melyet a későbbiekben rendelés véglegesítésig szabadon módosíthat, illetve törölhet.

Egy termék részletes leírását az adott cikkre kattintva érheti el, ahonnan a már megismert módon helyezheti azt a kosárba. Termékspecifikációt az adott cikk adatlapján olvashat képekkel és gyártói adatokkal kiegészítve. A részletes leírásból a „” gombra kattintva térhet vissza a termékek listájához.

A kosár tartalmáról állandó rövid tájékoztatást láthat felül a kosár ikonra kattintva.

6. A kosár tartalma:

Figyelem! A termékek kosárba helyezése nem minősül rendelésnek. 

A kosár megmutatja aktuális nyitott rendelését, valamint tájékoztatás ad a termékek elérhetőségéről is. Az itt fellelhető tételek esetén lehetősége van azok törlésére vagy a rendelni kívánt mennyiség megváltoztatására. Azon termékek esetén, melyeket csak rendelésre hozunk be, a törlés nem lehetséges.  

Rendelését a „RENDELÉS ELKÜLDÉSE” gombra kattintva véglegesítheti.

Rendelés státuszai:

Bizonylat:

- Beérkezett: rendelését fogadtuk, de még nem kezdtük meg a feldolgozását

- Teljesítés alatt: a rendeléséből legalább egy tételt már feldolgoztunk

- Teljesült: rendelésében minden tétel státusza teljesült

- Nem teljesült: a bizonylat összes tétele teljesítés nélkül lezárásra került (időtúllépés vagy manuális lezárás)

- Részben teljesült: azok a rendelések, melyek lezárásra kerültek, de részlegesen teljesültek.

Tétel:

- Élő: a tételfeldolgozás folyamatban van, még nem került bizonylatra

- Teljesítés alatt: részleges teljesítés történt, a fennmaradó mennyiség készlethiány miatt nem teljesíthető, de a maradéktalan teljesítéshez szükséges árubeszerzés folyamatban van

- Teljesült: az adott tétel teljes mértében teljesítésre került

- Nem teljesült: az adott tétel teljesítése meghiúsult. Ez történhet manuális lezárással vagy időtúllépéssel

- Részben teljesült: a tétel részleges teljesítés mellett lezárásra került

*időtúllépés: a rendelést 14 napig élő státuszban tartjuk. Ha addig nem teljesül, akkor lezárásra kerül. Ha rendelését tartani akarja, vegye fel a kapcsolatot kereskedőjével ezügyben.

 

A visszaigazolásunkban foglalt árak a rendelés időpontjára vonatkoznak. A bizonytalan forint árfolyam miatt, számlázáskor az éppen aktuális árakat alkalmazzuk függetlenül attól, hogy az magasabb vagy alacsonyabb a rendeléses árnál.

7. Termékek keresése:

Ha nem tudja pontosan egy termék nevét, a kereső segít Önnek megtalálni azt!

A kereső középen, az oldal tetején található, amely a termékek nevében, leírásában és általános tulajdonságaiban keres. A kifejezések sorrendje nem számít, a rutin tartalmazás alapján szűr. Több kifejezés vagy szótöredék megadása esetén az összes olyan találatot lehozza, amely akár egyet is tartalmaz a megadott keresőszavak közül.

Rendelés módosítása: AF-8916287618

Beérkezett

A rendelés minden adata módosítható még.

Tételek
Nettó végösszeg
60 000 Ft
Bruttó végösszeg
76 200 Ft
Rendelés adatai