Általános Szerződési Feltételek
Telefon: 06-1-288-1000, email: sales@caseking.hu
Szerviz/Garancia: 06-1-270-9393, email: service@caseking.hu
Pénzügy: 06-1-270-9398, email: penzugy@caseking.hu
Értékesítőink elérhetőségei:
Haskó Attila telefon: 06-20-931-6954, email: hasko.attila@caseking.hu
Schachay Krisztina telefon: 06-70-383-1240, email schachay.krisztina@caseking.hu
***
A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Caseking Hungary Kft. (Székhely: 1139 Budapest, Váci út 95. cégjegyzékszám: Cg. 01-09-194015), (továbbiakban: Szolgáltató), és a Szolgáltató által a www.caseking.hu weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).
Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a www.caseking.hu weboldalon keresztül történik, függetlenül attól, hogy annak teljesítése Magyarországról vagy külföldről, a Szolgáltató vagy közreműködője által történik. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed különösen, de nem kizárólag a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.caseking.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus áruházon keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. A Weboldalon történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (”Ektv.”) szabályozza.
A szolgáltató adatai:
Cégnév: Caseking Hungary Kft.
Székhely: 1139 Budapest, Váci út 95.
Központi telefonszám: 06 1 288-1000
Adószám: 25001527-2-41
Közösségi adószám: HU25001527
Cégjegyzék szám: Cg. 01-09-194015
Cégjegyzéket vezető bíróság: Fővárosi Bíróság Cégbírósága
Vásárlási Információk
A Caseking Hungary Kft. kizárólag viszonteladókat szolgál ki. A minimum vásárlási érték netto 10 000 Ft/ számla. Viszonteladónak tekintjük azokat a természetes és jogi személyeket, valamint jogi személyiséggel nem rendelkező szervezeteket, melyek magyarországi vagy külföldi székhellyel rendelkeznek és a nálunk vásárolt termékeket értékesítés céljából vásárolják.
Leendő vevőink regisztrációt követően kerülnek fel ügyféllistánkra. Cégünk tagdíj, kezelési költség vagy első rendelés alkalmával előírt minimális rendelési összeget nem tesz kötelezővé.
Demi-gros tevékenységet cégünk nem végez, az érdeklődő végfelhasználókat a hozzájuk legközelebb eső és a keresett termékek kategóriájának leginkább megfelelő partnerünkhöz irányítjuk.
A webáruházunkban megrendelt termékeket abban az esetben is tudjuk biztosítani, amennyiben az nincs raktáron, ebben az esetben a megrendelt tétel előfoglalt státuszba kerül.
Utánvétes vásárlás esetén a számlán szereplő nettó 100.000.- forint áruérték felett az utánvét ingyenes, nettó 100.000.- forint alatt díjköteles: 2500Ft+ÁFA számlánként.
A weboldalon szereplő árak, képek és információk csupán tájékoztató jellegűek és nem minősülnek konkrét ajánlattételnek! A megrendelés kizárólag a Caseking Hungary Kft. ügyintézőjének visszajelzése után tekinthető visszaigazoltnak! Szolgáltató az Ügyfél vételi ajánlatának (megrendelésének) megérkezését követően köteles 48 órán belül az Ügyfél részére a vásárlást elektronikus úton (e-mailben) visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül Ügyfél részére nem érkezik meg, akkor az Ügyfél ajánlati kötöttsége, illetve az Ügyfél bárminemű kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik.
A vásárolandó áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az áruk használatára vonatkozó utasításokat a konkrét árucikk információs oldaláról lehet megismerni azzal, hogy az áru részletes tényleges tulajdonságait a termékhez mellékelésre kerülő használati utasítás tartalmazza. A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg (HUF), amely az általános forgalmi adót nem tartalmazza. A termékek vételára továbbá nem tartalmazza a kiszállítás költségét. A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0″ Ft-os vagy “1″ Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától. Ez a pont természetesen nem érinti Ügyfél azon jogát, hogy az ár megállapítása kapcsán hatósághoz, vagy bírósághoz forduljon.
Szállítási Információk
Szállítási feltételek Magyarország egész területén:
A kiszállítást saját futárunkkal vagy erre szakosodott szállítmányozó vállalattal végezzük, amelynek menete és díja a következő:
Hétfőtől - péntekig a 12:00 óráig foglalt, készleten lévő, kiszállítással kért árut a következő két munkanapon belül tudjuk kézbesíteni.
• Minden 40kg alatti csomagra 1900 Ft + ÁFA szállítási díjat számítunk fel.
• Nettó 200 000 Ft felett (maximum 40 kg-ig) a kiszállítás ingyenes.*
• XXL csomagok kiszállítása min. 2 napot vesz igénybe
*Nagytérfogatú illetve súlyú áru esetén a díjazás eltérhet az előre meghatározottaktól, ezért ebben az esetben kérjük egyeztessen kereskedőjével.
A kiszállításhoz pontos szállítási cím, cégnév, átvevő neve és elérhetősége szükséges (email cím és telefonszám!)
Az elkészült garanciális terméket automatikusan küldjük a következő rendeléssel együtt.
A garanciális vagy egyéb visszaáru igényét kérjük, kereskedőjénél jelezze. A garanciális termék visszaküldése előtt minden esetben töltse ki a garanciális igénybejelentő dokumentumot.
Az áru átvételekor ellenőrizze le a csomagok mennyiségét és a csomagolás sértetlenségét. Amennyiben a csomagoláson külső sérülést tapasztal, rögtön jelentse az illetékes futárszolgálatnak, illetve kereskedőjénél.
Amennyiben további kérdés vagy kérés merülne fel a kiszállítással kapcsolatosan, úgy kereskedőink készséggel állnak rendelkezésükre.
Nemzetközi közúti szállítmányozás esetén kérjük, egyeztessen kereskedőjével.
Garanciális Igénybejelentés esetén itt letöltheti a szükséges dokumentumot:
Garanciális igény bejelentő
On-line adatvédelmi nyilatkozat
A Caseking Hungary Kft. elkötelezett az ügyfelek bizalmas és személyes információinak tiszteletben tartása és megőrzése iránt. Kereskedelmi portálunk oldalainak jelentős része bármikor megtekinthető anélkül, hogy a látogató felfedné kilétét, vagy bármilyen személyes információt szolgáltatna magáról.
Azonban a portálunk meghatározott részeihez való hozzáférés, az egyes személyes információk testre szabása, illetve a látogatók pontosabb kiszolgálása érdekében regisztrációhoz kötött. Az oldalunkon lévő felhasználói szokásokat, mint adatot statisztikai kimutatások készítése céljából felhasználhatjuk.
Önt a regisztráció során arra kérjük, hogy olyan információkat adjon meg részünkre, melyek személyes adatoknak minősülnek. A Caseking Hungary Kft. nem adja el, nem adja bérbe és nem osztja meg az ügyfeleire vonatkozó információkat harmadik fél. Cégünk ez esetben, mint adatkezelő, a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LIII. törvény előírásait maradéktalanul betartva fogja az Ön adatait kezelni és nyilvántartani.
A regisztráció során tudomásunkra jutott személyes adatait semmilyen körülmények között nem tesszük - az Ön kifejezett jóváhagyó hozzájárulása nélkül - más számára hozzáférhetővé, kivéve a jogszabályi kötelezés, illetve a hatósági eljárás eseteit.
A Caseking Hungary Kft. az ügyfeleitől származó és az interneten közzétett információk valódiságáért nem tud teljes körű felelősséget vállalni.
Kereskedelmi folyamat
1. Regisztráció:
Webáruházunkban csak regisztrált felhasználók vásárolhatnak. A regisztráció során ki kell tölteni egy űrlapot. Ezt követően munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot és egyezteti, rögzíti a bekért adatokat. Meglévő ügyfélnél a vezető vagy ügyvezető az admin, aki jogosult ügyintézőket adni a regisztrált céghez.
Regisztrációt követően lesznek elérhetőek áraink és a vásárlási funkciók. Módosítani az adatokat úgy lehetséges, hogy a változtatni kívánt adatot közlik munkatársunkkal.
2. Belépés:
A regisztrációt követően a kapott felhasználónév és jelszó használatával tud belépni.
3. Jelszó emlékeztető:
Ha elfelejtette jelszavát, a regisztráció során megadott e-mail cím segítségével állíthat be újat.
4. Javasolt használat adatbiztonság szempontjából:
Bejelentkezési adatainak biztonsága érdekében vásárlás befejezésekor használja a "Kijelentkezés” gombot!
5. Termékek:
A termékeket kategóriákba sorolva tekintheti meg a megfelelő termékcsoportra kattintva. A megjelenített árak nem tartalmazzák az ÁFA-t. A rendelni kívánt mennyiséget a termék megnevezése mellett található mezőben módosíthatja az erre szolgáló fel-le nyilak segítségével vagy akár konkrét számot is beírhat. A kosár ikonra kattintva adott típusú és mennyiségű termék az Ön kosarába kerül, melyet a későbbiekben rendelés véglegesítésig szabadon módosíthat, illetve törölhet.
Egy termék részletes leírását az adott cikkre kattintva érheti el, ahonnan a már megismert módon helyezheti azt a kosárba. Termékspecifikációt az adott cikk adatlapján olvashat képekkel és gyártói adatokkal kiegészítve. A részletes leírásból a ‘ß’ gombra kattintva térhet vissza a termékek listájához.
A kosár tartalmáról állandó rövid tájékoztatást láthat felül a kosár ikonra kattintva.
6. A kosár tartalma:
Figyelem! A termékek kosárba helyezése nem minősül rendelésnek.
A kosár megmutatja aktuális nyitott rendelését, valamint tájékoztatás ad a termékek elérhetőségéről is. Az itt fellelhető tételek esetén lehetősége van azok törlésére vagy a rendelni kívánt mennyiség megváltoztatására. Azon termékek esetén, melyeket csak rendelésre hozunk be, a törlés nem lehetséges.
Rendelését a „RENDELÉS ELKÜLDÉSE” gombra kattintva véglegesítheti.
Rendelés státuszai:
Bizonylat:
- Beérkezett: rendelését fogadtuk, de még nem kezdtük meg a feldolgozását
- Teljesítés alatt: a rendeléséből legalább egy tételt már feldolgoztunk
- Teljesült: rendelésében minden tétel státusza teljesült
- Nem teljesült: a bizonylat összes tétele teljesítés nélkül lezárásra került (időtúllépés vagy manuális lezárás)
- Részben teljesült: azok a rendelések, melyek lezárásra kerültek, de részlegesen teljesültek.
Tétel:
- Élő: a tételfeldolgozás folyamatban van, még nem került bizonylatra
- Teljesítés alatt: részleges teljesítés történt, a fennmaradó mennyiség készlethiány miatt nem teljesíthető, de a maradéktalan teljesítéshez szükséges árubeszerzés folyamatban van
- Teljesült: az adott tétel teljes mértében teljesítésre került
- Nem teljesült: az adott tétel teljesítése meghiúsult. Ez történhet manuális lezárással vagy időtúllépéssel
- Részben teljesült: a tétel részleges teljesítés mellett lezárásra került
*időtúllépés: a rendelést 14 napig élő státuszban tartjuk. Ha addig nem teljesül, akkor lezárásra kerül. Ha rendelését tartani akarja, vegye fel a kapcsolatot kereskedőjével ezügyben.
A visszaigazolásunkban foglalt árak a rendelés időpontjára vonatkoznak. A bizonytalan forint árfolyam miatt, számlázáskor az éppen aktuális árakat alkalmazzuk függetlenül attól, hogy az magasabb vagy alacsonyabb a rendeléses árnál.
7. Termékek keresése:
Ha nem tudja pontosan egy termék nevét, a kereső segít Önnek megtalálni azt!
A kereső középen, az oldal tetején található, amely a termékek nevében, leírásában és általános tulajdonságaiban keres. A kifejezések sorrendje nem számít, a rutin tartalmazás alapján szűr. Több kifejezés vagy szótöredék megadása esetén az összes olyan találatot lehozza, amely akár egyet is tartalmaz a megadott keresőszavak közül.
8. Jótállás, szavatosság
(A jelen pontban foglaltak kizárólag a 45/2014. Korm. rendelet alapján Fogyasztónak minősülő Ügyfelekre vonatkoznak.)
Az Ügyfél jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén (Fogyasztó a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy, azaz többek között, de nem kizárólag a viszonteladókra, gazdasági társaságokra nem ezen jótállási rendelkezések vonatkoznak):
A jótállás időtartama:
a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
c) 250 000 forint eladási ár felett három év.
A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik. Ha a fogyasztó a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja. A fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta. Szolgáltató köteles a fogyasztási cikkel együtt a jótállási jegyet a fogyasztó rendelkezésére bocsátani olyan formában, amely a jótállási határidő végéig biztosítja a jótállási jegy tartalmának jól olvashatóságát.
A jótállásból eredő jogok a jótállási jeggyel érvényesíthetőek, amelynek nem tehető feltételévé a fogyasztási cikk felbontott csomagolásának a fogyasztó általi visszaszolgáltatása.
9. Elállási jog
9.1. A fogyasztónak minősülő Ügyfél (lsd. 45/2014. Korm. rendelet), jogosult a termék adásvételi szerződésétől, a terméknek az átvételi napjától számított 14 napon belül, indoklás nélkül elállni.
Több termék egy időben történő vásárlása esetén a 14 napos elállási idő, a szerződésben foglalt termékek teljes leszállítását követő napon indul.
Ugyanígy több termékből vagy szolgáltatásból álló termék esetén az elállási idő az utoljára szolgáltatott tételnek az időpontjától indul.
Bontatlan termékek esetében ez az elállási idő, az átvétel napjától számított 30 nap.
természetesen az elállási jog már a termék leszállítását megelőzően is érvényesíthető, azaz a Fogyasztó a szerződés megkötésének napja és a termék tényleges átvétele előtt is gyakorolhatja elállási jogát.
9.2. Ha az Ügyfél elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. Ebből a célból az Ügyfél felhasználhatja a jelen ÁSZF-hez mellékelt elállási nyilatkozat-mintát is, amely az alábbi linken keresztül érhető el: elállásinyilatkozat
9.3. Az Ügyfél határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt (azaz akár a tizennegyedik napon) elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére. Az Ügyfél terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az előző pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.
Mindkét esetben a Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja az Ügyfél elállási nyilatkozatának megérkezését. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha az Ügyfél az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.
Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail, illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. Az elállási nyilatkozatokat érdemes regisztrált küldeményként feladni, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.
9.4. Az Ügyfél elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató 1. pontban feltüntetett elérhetőségeire indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha az Ügyfél a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.
A termék Szolgáltató címére történő visszaküldésének közvetlen költsége az Ügyfelet terheli. Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán az Ügyfelet semmilyen más költség nem terheli.
9.5. Az Ügyfél kizárólag akkor felelős a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához feltétlenül szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
9.6. Ha Ügyfél eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ügyfél elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül Szolgáltató visszatéríti az Ügyfél által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ügyfél a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Ügyfél nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.
Elállás vagy felmondás esetén a Szolgáltató az Ügyfélnek visszajáró összeget az Ügyfél által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza, kivéve, ha Ügyfél más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Ügyfelet semmilyen többletköltség nem terheli.
9.7. Az Ügyfelet megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek
Az Ügyfél nem gyakorolhatja elállási vagy felmondási jogát az alábbi, a Szolgáltató által eladott termékek vagy nyújtott szolgáltatások tekintetében:
a.) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet az Ügyfél utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a Szolgáltató, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Felhasználó személyére szabtak;
b.) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
c.) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
d.) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően az Ügyfél a csomagolást felbontotta;
10. Panaszkezelés
Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait a weboldalon a panaszkezelésnél részletezett elérhetőségeken terjesztheti elő:
· Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, vagy ha az Ügyfél a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt megőriz – vesz fel, melyet legkésőbb a panaszra adott válasszal egy időben küld meg Ügyfél részére.
· Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben az Ügyfélnek átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni;
· A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.
· Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.
A panasz elutasítása esetén Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja az Ügyfelet.
Amennyiben Szolgáltató és Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára:
Online vitarendezési platform
Az online vitarendezési platform egyablakos ügyintézési pontként működik azon fogyasztók és kereskedők számára, akik az e rendelet hatálya alá tartozó jogvitáikat bírósági eljáráson kívül kívánják rendezni. Az online vitarendezési platform egy interaktív weboldal, amely elektronikus úton és díjmentesen elérhető az Unió intézményeinek valamennyi hivatalos nyelvén. Az online vitarendezési platform az alábbi linkre kattintva válik elérhetővé: //ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show
Békéltető testület eljárásának kezdeményezése
Amennyiben a panaszkezelési tevékenység nem az Ügyfél megelégedésére történt, vagy az Ügyfél panasza elutasításra került, az Ügyfél lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák (továbbiakban: kamara) mellett működő Békéltető Testület előtt eljárást kezdeményezhet. Az Ügyfél a www.bekeltetes.hu honlapon tájékozódhat a kamarák illetékességi területéről, valamint az alábbi táblázat is tartalmazza a területileg illetékes szervezetek listáját.
11. Felelősség
Szolgáltató kizár minden felelősséget a Weboldal használói által tanúsított magatartásért. Az Ügyfél teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.
A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amely más szolgáltatók oldalaira vezet. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.
Az Ügyfelek által a Weboldal használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.
Az Internet globális jellege miatt az Ügyfél elfogadja, hogy a Weboldal használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve jár el. Amennyiben a Weboldal használatával összefüggő bármely tevékenység az Ügyfél államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag az Ügyfelet terheli a felelősség.
Amennyiben az Ügyfél a Weboldalon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni Szolgáltatónak. Amennyiben Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.
12. Az Általános Szerződési Feltételek egyoldalú módosítása
Ha az ÁSZF a megrendelés és a termék Felhasználó általi átvétele között, vagy a szolgáltatás megrendelésétől a szolgáltatásnyújtás megkezdéséig, illetve annak időtartama alatt módosításra kerül, erről az Ügyfélt a Szolgáltató a regisztráció során megadott elektronikus levelezési címén tájékoztatja. Fogyasztóval kötött szerződés hatálya alatt a Fogyasztó az ÁSZF módosítása esetében jogosult a szerződéstől elállni vagy azt felmondani.
Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2021.02.11.