MŰKÖDÉSI IRÁNYELVEINK MEGVÁLTOZTAK!

Mint az üzleti élet többi felelős szereplője, a Caseking Hungary Kft. is fokozott figyelemmel követi a COVID-19 vírus terjedésével kapcsolatos információkat. Célunk, hogy a lehetőségeinkhez mérten gátat szabjunk a vírus terjedésének. 

 

2020. szeptember 21-től az alábbiakban részletezett működési irányelvek szerint, de változatlan elkötelezettséggel állunk ügyfeleink szolgálatában:

 

Személyes Ügyintézés, Megrendelések

 

Személyes ügyintézésre irodánkban nincs mód, megrendeléseiket kérjük webáruházunkon keresztül vagy telefonon intézzék

Kérdés vagy probléma esetén kérjük keressék Értékesítő munkatársainkat munkaidőben telefonon vagy emailen.

Központi elérhetőségeink:

Telefon: 06 1 288-1000, email: sales@caseking.hu

Szerviz: 06 1 270 9393, email: service@caseking.hu

Pénzügy: 06 1 270 9398, email: penzugy@caseking.hu

 

Értékesítőink elérhetőségei:

Haskó Attila telefon: 06 20 931 6954, email: hasko.attila@caseking.hu

Maglics Éva telefon: 06 20 982 3667, email maglics.eva@caseking.hu

Schachay Krisztina telefon: 06 70 383 1240, email schachay.krisztina@caseking.hu

 

Személyes Áruátvétel, Fizetési feltételek

Személyes átvételre korlátozottan, de a továbbiakban is van lehetőség. A megrendelés átvételére telephelyünkön hátul, az árukiadón keresztül van mód. A személyes kapcsolat minimalizálása mellett, az átadás áruszállító kocsikkal történik, melyeket folyamatosan fertőtlenítünk. 

Pénztári, készpénzes fizetési lehetőséget - határozatlan ideig - nem áll módunkban biztosítani, kérjük a megrendelések számláit azonnali átutalással szíveskedjenek rendezni.

A személyes átvétel esetén, minden esetben előzetesen egyeztetett időpontra készítjük össze a csomagokat. Az átvételi időpontokat Értékesítő kollégáinkkal tudják egyeztetni.

 

Árukiszállítások

A megrendeléseink kiszállítása saját futárunkkal, illetve szállítmányozó vállalat közreműködése mellett, változatlan feltételek mellett működik (lsd. ÁSZF).

 

Garanciális Ügyek, Áruvisszaküldés, Szervíz

A Garanciális ügyintézés, áru visszaküldési igény esetén kérjük, hogy a weboldalunkon található Garanciális Igény Bejelentő dokumentumot szíveskedjenek kitölteni és kollégáinknak további intézkedés céljából megküldeni. A dokumentum elérhető ITT.

Folyamatban lévő garanciális ügyek esetén, kérjük a korábban megbeszéltek szerint, az illetékes kollégával egyeztetve járjon el.

 

Szervizünk működésének rendhagyó menete a következő:

A szerviz fogadó helységébe Partnereink, Ügyfeleink számára TILOS a belépés.

Kérjük, hogy a cserére, szerviz vizsgálatra hozott termékeket, a külső térben elhelyezett asztalon helyezzék el, szervizes kollégáinkkal előzetesen egyeztetett időpontban.

 

Az asztalon elhelyezett termékeket, kollégáink kizárólag akkor veszik át, amikor Önök, már nem tartózkodnak a helységben. Egy időben, egy légtérben, az átadó és az átvevő személyzet egyetlen tagja sem tartózkodhat.

 

Jelen eljárási rend a behozott és a kiadott termékekre egyaránt vonatkozik.

 

 

AZ ORROT ÉS SZÁJAT ELTAKARÓ MASZK HASZNÁLATA KÖTELEZŐ!

 

Köszönjük együttműködésüket és megértésüket.

Rendelés módosítása: AF-8916287618

Beérkezett

A rendelés minden adata módosítható még.

Tételek
Product

Raktáron

10 000 Ft /db
db
1 000 599 Ft
Product

Raktáron

10 000 Ft /db
db
1 000 599 Ft
Product

Raktáron

10 000 Ft /db
db
1 000 599 Ft
Product

Raktáron

10 000 Ft /db
db
1 000 599 Ft
Nettó végösszeg
60 000 Ft
Bruttó végösszeg
76 200 Ft
Rendelés adatai