A COVID járványügyi helyzet alatti rendkívüli Működési Rendünk:
Személyes Ügyintézés, Megrendelések
Személyes ügyintézésre irodánkban nincs mód, megrendeléseiket kérjük webáruházunkon keresztül vagy telefonon intézzék.
Kérdés vagy probléma esetén kérjük keressék Értékesítő munkatársainkat munkaidőben telefonon vagy emailen.
Központi elérhetőségeink:
Telefon: 06 1 288-1000, email: sales@caseking.hu
Szerviz: 06 1 270 9393, email: service@caseking.hu
Pénzügy: 06 1 270 9398, email: penzugy@caseking.hu
Értékesítőink elérhetőségei:
Haskó Attila telefon: 06 20 931 6954, email: hasko.attila@caseking.hu
Maglics Éva telefon: 06 20 982 3667, email maglics.eva@caseking.hu
Schachay Krisztina telefon: 06 70 383 1240, email schachay.krisztina@caseking.hu
Személyes Áruátvétel, Fizetési feltételek
Személyes átvételre korlátozottan, de a továbbiakban is van lehetőség. A megrendelés átvételére telephelyünkön KIZÁRÓLAG hátul, az árukiadón keresztül van mód. A személyes kapcsolat minimalizálása mellett, az átadás áruszállító kocsikkal történik, melyeket folyamatosan fertőtlenítünk.
Eladóterünkbe Ügyfeleink számára jelenleg nem lehetséges a belépés.
Pénztári, készpénzes fizetési lehetőséget - határozatlan ideig - nem áll módunkban biztosítani, kérjük a megrendelések számláit azonnali átutalással szíveskedjenek rendezni.
A személyes átvétel esetén, minden esetben előzetesen egyeztetett időpontra készítjük össze a csomagokat. Az átvételi időpontokat Értékesítő kollégáinkkal tudják egyeztetni.
Árukiszállítások
A megrendeléseink kiszállítása saját futárunkkal, illetve szállítmányozó vállalat közreműködése mellett, változatlan feltételek mellett működik (lsd. ÁSZF).
Garanciális Ügyek, Áruvisszaküldés, Szervíz
A Garanciális ügyintézés, áru visszaküldési igény esetén kérjük, hogy a weboldalunkon található Garanciális Igény Bejelentő dokumentumot szíveskedjenek kitölteni és kollégáinknak további intézkedés céljából megküldeni. A dokumentum elérhető ITT.
Folyamatban lévő garanciális ügyek esetén, kérjük a korábban megbeszéltek szerint, az illetékes kollégával egyeztetve járjon el.
Szervizünk működésének rendhagyó menete a következő:
A szerviz fogadó helységébe Partnereink, Ügyfeleink számára TILOS a belépés.
Kérjük, hogy a cserére, szerviz vizsgálatra hozott termékeket, a külső térben elhelyezett asztalon helyezzék el, szervizes kollégáinkkal előzetesen egyeztetett időpontban.
Az asztalon elhelyezett termékeket, kollégáink kizárólag akkor veszik át, amikor Önök, már nem tartózkodnak a helységben. Egy időben, egy légtérben, az átadó és az átvevő személyzet egyetlen tagja sem tartózkodhat.
Jelen eljárási rend a behozott és a kiadott termékekre egyaránt vonatkozik.
AZ ORROT ÉS SZÁJAT ELTAKARÓ MASZK HASZNÁLATA KÖTELEZŐ!
Köszönjük együttműködésüket és megértésüket.